joi, 27 aprilie 2017

Masca de fata cu carbune de la 7th Heaven - review

Daca ar fi sa aleg produsul preferat din rutina de ingrijire a tenului pe primul loc ar fi masca de fata. Dupa ce aplic o masca  simt ca tenul meu parca a "renascut" si este din nou neted si catifelat, iar acest fapt imi da o stare de bine.



De la 7th Heaven am mai testat cateva masti ( gasiti aici review-ul lor) si am fost incantata de produse. Cred ca singura mea nemultumire legata de aceste masti este faptul ca vin in pliculet si nu in tub sau borcanel pentru ca  fiind produsul in acest ambalaj irosesc o parte din el, acesta ajungandu-mi doar pentru 2 folosiri si jumatate.


Dintre toate mastile incercate de la 7th Heaven cea cu carbune mi s-a parut cea mai eficienta. Mi-a curatat tenul in profunzime, iar dupa ce s-a uscat a lasat la suprafata pielii niste particule exfoliante destul de mari asa practic este un produs 2 in 1: masca si exfoliant.


L-am lasat sa actioneze pe ten aproximativ 20 minute, apoi l-am clatit cu apa calduta.




Pret: pana in 10 lei

Eu voi recumpara acest produs cu siguranta.

Care este produsul vostru preferat din rutina de ingrijire a tenului? Astept raspunsurile voastre in comentarii.

2 comentarii:

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...