marți, 11 aprilie 2017

CHANEL 108 EXALTATION EYESHADOW


Cand aveam aproximativ 12 ani am primit de la o matusa primul meu produs Chanel: un duo cu scrub si balsam de buze. La vremea aceea nu stiam mare lucru despre acest brand, dar m-a fascinat ambalajul in care a venit produsul. Il am si acum, desi produsul s-a terminat de mult.

Acesta a fost inceputul pasiunii mele pentru Chanel, care este prezenta si in momentul de fata si sper ca intr-un viitor apropiat sa am colectia de machiaj preponderent din produse Chanel.

La categoria produse pentru machiajul ochilor nu detin decat unul singur: mono-ul cu numarul 108 EXALTATION, un roz aprins. Ambalajul vine intr-un saculet de catifea si are oglinda si o mica pensula cu buretel. 

Produsul nu necesita primer pentru ca este indeajuns de pigmentat  si rezista pe pleoapele mele pana la demachiere.

Pretul lui este undeva la ~160 lei si il puteti gasi atat in magazinele fizice (Sephora, Douglas, Marionnaud, Kendra), cat si online. Este un produs din colectia permanenta.








Ce spuneti de acest produs? Mi se pare prea excentric sau l-ati purta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lansare Inglot - colectia Italian Kiss

Astazi, 12 octombrie 2017,  Inglot  a lansat noua colectie denumita Italian Kiss. Aceasta contine 11 noi nuante de HD Lip Tint Matte, 5 n...