luni, 27 iunie 2016

CHANEL PERFECTION LUMIERE VELVET





 Intotdeauna am fost de parere ca secretul unui machiaj frumos este fondul de ten si inca de cand am inceput sa ma machiez am fost in cautarea fondului de ten perfect. Ei bine, cred ca l-am gasit!
 Pe oricine as fi intrebat nu mi-ar fi recomandat Chanel Perfection Lumiere Velvet pentru ca este destinat tenului mixt-gras, iar eu am tenul uscat. Dar pentru ca ma cunosc si voiam un fond de ten care sa nu fie lucios pe fata, intr-o tura de cumparaturi la Sephora am rugat un beauty adviser sa imi dea un esantion cu acest produs pentru a il testa acasa (va recomand si voua sa faceti acest lucru atunci cand va doriti un fond de ten) si a fost dragoste la prima incercare! Am folosit din mostra aceea de vreo 3 ori ca sa ma conving si apoi mi-am cumparat produsul full-size. In Sephora se gaseste la pretul de 219 lei.
 Sa va spun cum mi se pare produsul:
- matifiaza si lasa pielea catifelata;
- acoperirea este medie spre mare, nu incarca si nu se simte "greu" pe ten, iar efectul este "a doua piele";
- nu oxideaza;
- este oil-free;
- are SPF 15;
- nuanta 10 Beige este potrivita si persoanelor cu tenul foarte deschis la culoare.

Eu va recomand acest fond de ten. Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?


4 comentarii:

  1. hmm.. suna bine, nu cred ca am incercat pana acum fonduri de ten de la chanel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine este primul, dar vreau sa ajung sa am colectia de machiaj numai cu produse Chanel :D

      Ștergere
  2. Chiar citeam aseara cateva review-uri despre el pentru ca as vrea sa mi-l iau. Aplicatorul ma lasa rece. Curge usor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, foarte usor. Mie mi se pare chiar mai bun decat o pompita, poti sa scoti tot produsul din recipient. Plus ca e din plastic, nu din sticla.

      Ștergere

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...