sâmbătă, 30 aprilie 2016

L'OREAL BRONDE Nr.2 | PARTEA A DOUA


Despre prima mea experienta cu kitul Bronde de la L'oreal am scris aici. Nu am respectat in totalitate instructiunile de utilizare si rezultatul nu a fost cel asteptat, insa cei de la L'oreal au fos indeajuns de draguti incat sa imi citeasca articolul, sa imi spuna unde am gresit si sa imi mai trimita un kit, de data aceasta in nr.2.



Comparativ cu kitul nr.5 acesta are in plus o pudra iluminatoare, iar acest kit este recomandat persoanelor care vor niste suvite mai intense (cum imi doream si eu de prima data). De data aceasta am respectat instructiunile nu am aplicat pe tot parul, ci doar pe sectiuni (dupa cum o sa vedeti in poza de mai jos).


Instructiuni de utilizare


Rezultatul? 
Din nou nu cel asteptat. Da, acum se vede clar ca am suvite, mult prea clar. Trecerea intre nuante este totusi prea brusca. Din punctul meu de vedere trebuie sa ai o mana foarte precisa ca sa utilizezi acest kit.

Ce vreau sa mai precizez este faptul ca balsamul cu care a venit primul kit este absolut minunat, poate cel mai bun balsam pe care l-am folosit pana acum. Mi-a ajuns pentru 6 spalari, ceea ce este destul de mult pentru un balsam care vine impreuna cu o vopsea de par.








Voua cum vi se pare rezultatul? Yey or nay?


Si pentru ca maine este Pastele vreau sa va urez Paste Fericit si sa va bucurati de aceste zile alaturi de cei dragi voua!

2 comentarii:

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...