vineri, 11 martie 2016

ZIAJA SAMPON CU LAPTE DE CAPRA


Beneficiile laptelui de capra ne sunt cunoscute inca de la Cleopatra incoace:
  • intinereste pielea
  • hraneste pielea
  • intareste si regenereaza firul de par
  • are concentratie mare de vitamina A, C si D
  • vitaminizeaza tesuturile
Si lista poate continua.
Despre produsul pe care vi-l prezint astazi si anume samponul cu lapte de capra de la Ziaja nu am citit absolut nimic in blogosfera inainte sa il cumpar. L-am luat doar datorita descrierii de pe ambalaj si pentru faptul ca voiam sa incerc si eu un produs Ziaja, ca prea vorbeste toata lumea despre acest brand polonez.




Produsul vine intr-o cantitate de 400 ml si costa aproximativ 14 lei.
Din descrierea lor se adreseaza parului deteriorat, uscat, aspru si lipsit de stralucire, caruia promite sa ii intareasca firul de par cu ajutorul laptelui de capra si keratinei.  In trecut am folosit keratina lichida si pentru ca o foloseam constant se vedea clar diferenta, parul nu mai cadea atat de mult.
Sa revenim insa la samponul de fata. Ce va pot spune despre el:
  • este nevoie de o cantitate mica de produs pentru o samponare, dar luati in considerare ca nu face foarte multa spuma. Pe mine nu ma deranjeaza, dar stiu ca sunt persoane carora le place in mod deosebit ca samponul sa faca multa spuma;
  • chiar simt ca parul meu este curatat in profunzime, ramane matasos si il pot descurca usor;
  • mirosul este unul subtil, chiar placut;
  • nu mi s-a parut ca ofera volum, dar cu siguranta mi-au cazut mult mai putine fire de par decat daca as fi folosit un alt sampon.
In concluzie: Voi continua sa folosesc acest sampon pentru ca mi-a placut efectul lui dupa primele utilizari si chiar sper sa imi intareasca firul de par.


Ingrediente



Ati folosit acest sampon? Ce alte produse de la Ziaja imi recomandati?

3 comentarii:

  1. Pe mine nici un produs de la Ziaja nu m-a dat pe spate pana acum

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde l-ai cumparat? Si eu ma gandeam sa incerc produse de la ei, tot pe ideea ca toata lumea le lauda:)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...