Treceți la conținutul principal

NOUTATI MELKIOR: SET DE PENSULE + 4 FARDURI MATE NOI



Melkior a creat un Set de Pensule Make-up care poate fi strecurat cu usurinta in poseta. Ajuta la aplicarea uniforma si naturala a produselor de machiaj. Trei dintre pensule au capete duble.
Iata ce contine setul “My little secrets”:
1.   Pensula pentru fond de ten (nylon): ajuta la aplicarea uniforma si naturala a fondului de ten lichid si crema.
2.   Pensula pentru pudra (par capra): permite aplicarea uniforma si naturala a pudrei.
3.   Pensula pentru contur si blending (par ponei): este ideala pentru estomparea fardului de pleoape; de asemenea, este potrivita pentru aplicarea fardului de pleoape sau a iluminatorului.
4.   Pensula oblica pentru sprancene si estompare (par ponei/cauciuc): este ideala pentru a crea conturul sprancenelor si estomparea fardurilor.
5.   Pensula pentru corector si buze (nylon): este potrivita pentru aplicarea corectorului de ten sau a anticearcanului si a rujului de buze.

Pret 149,90 lei

Le puteti comanda online de aici sau din magazinele fizice Melkior.



Colectia Be Yourself de la Melkior aduce 4 noi farduri de pleoape in culori delicioase: Love Letters, Sweet Nectar, Chocolate, Dreams. Se gasesc atat sub forma de fard la cutie cu oglinda, cat si sub forma de rezerva. Sunt culori foarte pigmentate care asigura o acoperire foarte mare, adera foarte bine la piele, sunt rezistente in timp si se aplica uniform.

Pret 27 lei

Le puteti achiziona din magazinul online de  aici sau din magazinele fizice.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EXPERIENTA epantofi.ro SI SANDALE TOMMY HILFIGER

De fiecare dată când vreau să îmi cumpăr ceva fac un mic research înainte, să vad ce părere au avut și alte persoane despre produsul respectiv. Îmi doream de anul trecut o pereche de sandale Tommy Hilfiger, dar nu știu din ce motive nu mi le-am cumpărat atunci, însă anul acesta am zis că trebuie să le am! Și le am! Am ales să le cumpăr de pe site-ul epantofi.ro pentru că acolo aveau cel mai bun preț din toate pe care le-am găsit, și mai erau și la reducere. Există 2 modalități de plată și livrare : achiți banii direct în contul lor și transportul nu te costă nimic sau alegi varianta ramburs, cu plata la livrare, și transportul costă 12 lei. Eu am ales plata în cont și mi-au dat mail de confirmare a plății imediat cum au ajuns banii în cont.  Livrarea a durat destul de puțin din punctul meu de vedere, cam 3 sau 4 zile, având în vedere că sandalele au venit din Polonia, iar produsul a venit ambalat impecabil, ba chiar am primit și un încălțător cadou, dar am uitat să îi fac poză. În co…

ZIAJA SAMPON CU LAPTE DE CAPRA

Beneficiile laptelui de capra ne sunt cunoscute inca de la Cleopatra incoace:
intinereste pieleahraneste pieleaintareste si regenereaza firul de parare concentratie mare de vitamina A, C si Dvitaminizeaza tesuturile Si lista poate continua. Despre produsul pe care vi-l prezint astazi si anume samponul cu lapte de capra de la Ziaja nu am citit absolut nimic in blogosfera inainte sa il cumpar. L-am luat doar datorita descrierii de pe ambalaj si pentru faptul ca voiam sa incerc si eu un produs Ziaja, ca prea vorbeste toata lumea despre acest brand polonez.




Produsul vine intr-o cantitate de 400 ml si costa aproximativ 14 lei.
Din descrierea lor se adreseaza parului deteriorat, uscat, aspru si lipsit de stralucire, caruia promite sa ii intareasca firul de par cu ajutorul laptelui de capra si keratinei.  In trecut am folosit keratina lichida si pentru ca o foloseam constant se vedea clar diferenta, parul nu mai cadea atat de mult.
Sa revenim insa la samponul de fata. Ce va pot spune despre …

GAMA GEROVITAL PLANT CU FLORI DE MAC

Anul 2016 a inceput cu multe noutati cosmetice, iar una din cele mai asteptate lansari ,de catre mine cel putin, este gama Gerovital Plant al carei ingredient de baza este uleiul organic din flori de mac si este destinata persoanelor peste 25 ani. Desi eu am doar 22 ani am fost tare curioasa de aceste produse.



Cand am incercat prima data apa micelara hidratanta din aceasta gama am fost extrem de placut surprinsa pentru ca a indepartat tot machiajul, inclusiv machiajul ochilor, si mi-a lasat tenul hidratat, ceea ce nicio apa micelara nu a mai facut pana acum pentru tenul meu. Dar minunea nu a tinut prea mult timp pentru ca la a doua si a treia utilizare fata incepea sa ma usture groaznic daca o lasam pe ten dupa demachiere mai mult de 5 minute si nu o clateam cu apa. Am descoperit apoi ca printre ultimele ingrediente al acestui produs se afla parfumul, si probabil asta mi-a cauzat aceasta usturime. Este adresat in principiu tenurilor normale sau mixte.  Ambalajul imi place tare mult p…