luni, 14 martie 2016

NOUL DEODORANT NIVEA PROTECT&CARE


De curand Nivea a lansat o noua gama de antiperspirante numita Protect&care si pentru ca unul din deodorantele mele preferate este Invisible for black&white varianta spray (tot de la Nivea) m-am gandit sa incerc unul si din aceasta gama din care fac parte 6 produse: 3 pentru femei (deodorant spray, stick si roll-on) si 3 pentru barbati (deodorant spray, stick si roll-on).


Descrierea oficiala 
"Deodorantul NIVEA Protect & Care oferă protecție de încredere timp de 48H și în același timp îngrijește pielea delicată a subrațului. Formula fără alcool este îmbogățită cu ingredientele speciale din NIVEA Creme, bine cunoscute pentru proprietățile de îngrijire. Formula este delicată cu pielea, se absoarbe rapid, nu lasă o senzație lipicioasă, fiind delicată cu pielea, lăsând-o uscată și catifelată. Parfumul unic NIVEA Creme asigură o senzație de prospețime și de îngrijire pentru întreaga zi. 

• 48H protecție anti-perspirantă cu îngrijirea delicată NIVEA
• Cu ingredientele speciale și parfumul unic NIVEA Creme
• Pentru o piele perfect protejată, catifelată și uscată
• Fără iritații
• 0% alcool
• Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic"



Experienta mea
Desi obisnuiesc sa folosesc deodorante spray am vrut sa ies din zona mea de confort si sa incerc unul sub forma de stick. Avantajul acestora este ca se consuma mult mai greu fata de cele spray si nici nu ii deranjezi pe cei din jur cu parfumul deodorantului tau (daca alegi sa il folosesti la sala, in vestiar, dupa antrenament de exemplu).
Nu i-am testat eficienta 48 ore pentru ca nu as sta atat de mult timp fara sa fac dus, dar face fata cu brio unei zile intense de alergaturi prin oras.
Nu mi-a iritat pielea si imi place ca nu contine alcool, iar parfumul sau este unul subtil si placut.
Singurul inconvenient la acest produs este ca LASA URME ALBE PE HAINE. Intr-adevar, nu promite sa nu lase urme, dar eu speram sa nu o faca pentru ca este un aspect foarte important pentru mine atunci cand folosesc un deodorant.
Pretul este bun, aproximativ 12 lei. Il puteti achizitiona si de aici.




Voua ce deodorante va plac? Va tenteaza acest produs?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...