joi, 25 februarie 2016

MELKIOR SPACE VOLUME MASCARA IN BROWN


Avand genele destul de rare si subtiri am fost mereu in cautarea unei mascara pentru volum. Am incercat diverse branduri, si high-end si drugstore, iar in prezent folosesc mascara Space Volume de la Melkior.


Descrierea oficiala:

"- Confera volum.
 - Nu se intinde, nu curge. 
- Rezistent la transfer. 
- Nu incarca genele. 
- Perie flexibila care intinde produsul pe gene de la radacina la varf. 
- Formula moderna care formeaza o pelicula de polimer. 
- Intens pigmentat. 
- Contine unt de Shea hranitor. 
- Contine ceara de Carnauba (agent de ingrosare, pelicula protectoare)."



Opinia mea

Eu detin varianta Brown, dar chiar nu iti dai seama pe genele mele negre ca este maro si nu negru. Ambalajul mi se pare foarte elegant, fiind negru cu auriu. Contine 10 ml de produs si este valabil 9 luni de la deschidere, mult mai mult decat orice alta mascara.
Am testat-o si in conditii de ploaie si pot spune ca s-a comportat exemplar, nu s-a scurs si nu s-a transferat.
Per total sunt foarte multumita de aceasta mascara si acest lucru ma face sa vreau sa mai incerc si alte produse Melkior (rujurile ma tenteaza cel mai mult).


Aveti aici o poza in care purtam mascara Space Volume de la Melkior



O gasiti aici la pretul de 39,90 lei sau in magazinele lor fizice din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Cluj-Napoca.




Cum ma puteti contacta:

Facebook * Instagram  * Twitter
Snapchat: anamariadarla
Mail: anamariadarla@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...