duminică, 28 februarie 2016

MAKEUP REVOLUTION REDEMPTION PALETTE ICONIC 3


Am primit aceasta paleta in decembrie 2015 de la Kinga, in colaborarea Secret Secret cu fetele din Youtube Girls Romania (gasiti videoul aici) si de atunci am folosit-o aproape la toate machiajele pe care le-am realizat.
Paleta Iconic 3 de la Makeup Revolution se spune ca ar fi un dupe dupa paleta Naked 3 de la Urban Decay. Pe aceasta nu o detin, dar acum ca Urban Decay a ajuns si in magazinele Sephora din Romania am avut ocazia sa o testez in magazin. Cam singura diferenta intre ele este pretul: cea de la Makeup Revolution este cam 30 si ceva de lei, iar cea de la UD este 220 si ceva de lei, si ambalajul, cel de la UD venind si cu o oglinda si un ambalaj mult mai elegant.



Revenind la paleta Iconic 3, ea contine 12 farduri mate, sidefate si sclipicioase (nu stiu care este termenul corect) destul de pigmentate si care se blenduiesc extrem de bine. Rezista pe ploapele mele toata ziua (cu o baza pentru fard in prealabil), iar singurul minus pe care i l-am gasit acestei palete este ca fardurile sunt un pic prafoase.
Vine cu un fel de pensula care are la ambele capete buretei, insa nu am folosit-o pentru ca nu imi place sa folosesc o astfel de pensula si nu contine oglinda.
Are 14 gr si este valabila 12 luni de la deschidere.
Per total primeste un 9,5/10 de la mine.




Aveti aici swatch-uri pentru intreaga paleta, fara nicio baza de machiaj



Nu uitati sa va abonati pe blog ( in partea din dreapta, unde scrie "Aboneaza-te") si pe retelele de socializare!


Snapchat: anamariadarla
Mail: anamariadarla@yahoo.com

6 comentarii:

  1. o am si eu, este foarte practica si de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand spun si eu ca o cumpar... nici acum nu am apucat :))
    Se consuma greu? Ca vad ca nu ai folosit asa mult din ea..
    Arata f bine oricum,culorile acestea spre roz sunt preferatele mele 😻
    Te pup

    XoXo
    Alexa from mymakeupgame.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...